قابلیت‌های نظامی ناگفته ایران
نوشته شده توسط : alipour

سیاری از قابلیت‌های عرصه دفاعی و امنیتی در وزارت دفاع و نیروی مسلح ناگفته و نانوشته میباشد .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ کننده و مسئول بازرسی وزارت دفاع گفت: ما وظیفه داریم همواره آماده مبارزه باشیم و به معاندان اذن دخالت در کارها مرزو بوم را ندهیم .

معاون وزیر دفاع با اشاره به چهل سالگی انقلاب عنوان کرد: سران ایالات متحده می‌گفتند کشور ایران دیگر چهلمین سال انقلاب را نخواهد روءیت کرد و فصل‌تابستان داغی را تجربه خواهد کرد ولی در آستانه چهلمین سال بزرگداشت انقلاب هستیم و تابستان مطبوعی پشت سر گذاشتیم و در تمام زمینه‌ها وضعیت خیر داریم .

 

 مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی که ما نهال بچه بودیم ایالات متحده هیچ غلطی نتوانست بکند و درحال حاضر که به درخت تنومند چهل ساله تبدیل شدیم بی تردید هیچ خطا دیگری نمی‌تواند بکند، ما در عرصه‌های زمینی، هوایی و مرحله و زیرسطحی قابلیت‌های مختلف داریم که بسیاری از آن‌ها گفته گردیده و تعداد زیادی قابل ذکر نمیباشد .

شعبانیان ابراز داشت: بخش اعظمی از قابلیت‌های عرصه دفاعی و امنیتی در وزارت دفاع و نیروی مسلح ناگفته و نانوشته است و در چهل سال قبل با تبعیت از مقام معظم رهبری به یک سرزمین مقتدر و هنرپیشه اساسی در منطقه غرب اسیا تبدیل شدیم .





:: برچسب‌ها: اخبار ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: